torsdag 26 april 2012

Vad är det för fel på oss?

Ja, ibland håller jag med min man. Vad är det för fel på oss kvinnor? För det är 95% kvinnor och resten bärhjälp eller tålmodigt sällskap. Lite sjukt är det att man gillar att trängas och köa bara för att göra några fynd. I dag började Bruka designs utförsäljning i Frihamnen Magasin 5. ( 26-28 april, lagom till löning.) Jag har varit där två gånger tidigare. Då hittade jag fina möbler och saker jag inte kunde få med mig hem, så i dag tog jag med min föräldrarlediga man och Selma. Självklart hittade jag inget så stort den här gången. Det fanns en del snyggt men mycket var skadat eller slitet. Den rabatt på 50% tycker jag inte alltid var tillräcklig. Vissa saker fick man betala dyra pengar för trots att det var kantstött och trasigt. Jag var väldigt sansad i dag, gick ett snabbt varv. Jag hittade det jag skulle och var så nöjd att jag struntade i att göra så många fler fynd. Jag ville nämligen ha stora siffror till fasaden. Vilken tur jag har att 49 A fanns och att det var i den färg jag ville ha. Slänger upp bilder på fynden senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar