torsdag 10 november 2011

Beställt tapeter

Nu har vi beställt tapeter till vår lilla toalett. Jag har surfat tapeter flera kvällar i rad så jag nästan blev manisk. Det blev inte alls en sådan tapet som jag hade trott. Jag hade tänkt mig en ljus och blank tapet som jag trodde skulle passa till vår pärlemorskimrande mosaik. Det blev en mörk och ganska matt tapet i stället. DEt är chokladfärgad botten och rosa blommor där dom vita konturerna är något blanka. Det var ett litet wildcard. Jag hoppas verkligen att det kommer passa. I värsta fall är det bara att tapetsera om. Det är jobbigare om man väljer ett kakel man inte trivs med. Det enda negativa med den tapeten är att den beställs från England vilket innebär att frakten tillkommer, men det ska det vara värt.
Så här ser den ut:





1 kommentar: