tisdag 25 oktober 2011

Indiskas möbelbutiker

Jag visste inte att indiska hade speciella möbelbutiker. Det fick jag veta av en slump i dag när jag var ute och virrade i Västberga industriområde. Egentligen skulle jag till en färgbutik för att köpa färg till en trälåda som jag vill måla om. Men jag kunde inte låta bli att undersöka det stora indiskalagret närmare nu när jag gick med barnvagnen och inte susade förbi i bilen. Likt en lagun i en öken var det en inredningsbutik mitt i det så trista och ogästvänliga industriområdet. Det visade sig att det var en av tre butiker där Indiska säljer möbler. Dom andra finns i Gamla stan och Värtan.






 




Pris på detta skåp: 11995kr

1 kommentar:

  1. Det var nytt även för mig - hade ingen aning om det. Riktigt snygga grejer verkar de ha dessutom :)

    Jag önskar dig en fin kväll!

    SvaraRadera