söndag 8 januari 2012

Värme och vatten


I går körde vi upp vår bil på uppfarten till vårt hus. Det var första gången, tidigare har det bara varit en tomt.
Värmen var på så det var skönt att gå in i huset. Selma fick äta sin första lunch på köksgolvet och vi premiäranvände toaletten. Häftigt att toaletten är kopplat till avloppet redan.
Det var svårt att slita sig därifrån. Jag vill bara flytta in med detsamma.
Veckan som kommer ska takpannorna på och snickarna kommer jobba vidare med ytskicken. Synd att vi bor så långt bort, annars hade jag besökt huset varje dag.

2 kommentarer:

  1. Oj vad spännande!
    Tack för din kommentar. Min plutt är också en 10'a, född den 28:e december. Förstod sen att det var många som missförstått min inlägg och trodde att han fyllde år just den dagen. Jag menade mer att sammanfatta vårt 2011 :)
    Anyway, kul men en 1-åring, visst? :) Underbar ålder.

    SvaraRadera
  2. Jaha, ja jag missförstod allt. :) 1-årinar är underbara även om man måste ha 100 procent tillsyn.

    SvaraRadera