onsdag 1 februari 2012

Dags för badrummet

Nu håller badrummet på att fixas. Om vi ska ha några badrumsmöbler måste dessa finnas i huset på måndag. Panik! Vi hade initialt inte tänkt lägga några pengar på badrumsmöbler utan använda det handfat som följde med huset. Jag har dock börjat tänka om så här i sista stund och sitter nu och letar efter ett snyggt tvättställ och kommod. Budgeten är begränsad så jag tycker att denna från IKEA är snygg och prisvärd.
GODMORGON/ODENSVIK Kommod med 1 låda, vit Bredd: 103 cm Kommodbredd: 100 cm Djup: 48 cm Höjd: 45 cm
Godmorgon/Odensvik IKEA. 2895kr. 100cm bred.
GODMORGON Spegelskåp med 2 dörrar Bredd: 70 cm Djup: 14 cm Höjd: 96 cm
Godmorgon spegelskåp från IKEA 1795kr. 70 cm bred.
En enkel och snygg kommod och ett enkelt spegelskåp blir nog bra. Jag funderar nu på belysning. Vi har spottar i taket, men man behöver ha en bra belysning vid spegeln också. Vad ska jag köpa? Helst vill jag ha diskret belysning ovanför spegeln, men IKEA hade inget som passade. Jag får leta vidare.

2 kommentarer:

  1. Vi köpte med en Godmorgon kommod från Ikea. Den är vi nöjda med och jag tycker den är jätte snygg! En lampa ovanför spegeln köpte vi på K rauta, tror jag det va. Typ med spottar på en skena, bara några hundralappar. Inget märkvärdigt, men snyggt.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipset. Då tar vi vägen förbi K-rauta eller någon annan bygghandel i morgon och i helgen. Kul att ni är nöjda med er Godmorgon.
    Trevlig helg (för nu är det snart helg).

    SvaraRadera