tisdag 21 februari 2012

Förvaring i barnrum


Foto: juliasvitadrommar.blogspot.com

Foto: juliasvitadrommar.blogspot.com

Foto: juliasvitadrommar.blogspot.com

Leksaker, kläder och böcker, allt ska få plats i Selmas nya rum. När jag nu äntligen ska få göra ett barnrum vill jag inte bara tänka praktiskt. Jag vill han snygg förvaring. Julias vita drömmar är en blogg som som visar fin förvaring. Det behöver inte kosta skjortan men det kräver en del tålamod och tid att hitta något man vill ha. Tack vare min blocket-app kan jag lägga ut bevakningar på telefonen och hitta saker. I dag såg jag skåpet nedan några minuter efter att det kommit ut på Blocket. I morgon ska min man och hans kompis hämta det. (Tack för hjälpen Pelle.) Skåpet är 190cm högt, 90cm brett och 38cm djupt. Jag ska måla det vitt, ta bort ett par hyllplan och i stället sätta dit en stång för att hänga Selmas kläder på. Kläderna får nog trängas med en del leksaker och andra prylar. Jag tror det kommer bli fint i Selmas rum.

1 kommentar:

  1. Jag tror också att skåpet kommer bli jättefint! Så kul!
    Kram Sofi

    SvaraRadera