tisdag 7 februari 2012

Min nya plåtkompis.

När jag såg den här klädhängaren på Blocket såg jag framför mig hur fin den skulle bli i den nya hallen. Den är gjord i plåt och ganska tung. På bilderna ser den gul ut men den är vit. För 500kr fick jag en ny plåtkompis. Visst är det fint att man får ett varsitt fack att hänga sin jacka i och ett fack att lägga mössa och vantar i. Nu tror jag inte att Selma kommer få tre syskon men man kanske kan skriva "släkt", "vänner" och "grannar" på dom andra facken. Jag skulle vilja sätta sådana där gamla plastremsor man stansar in texten i. Frågan är bara var sjutton man får tag i en sådan apparat. Finns dom att få tag i överhuvudtaget?
I somras köpte jag ett större vitt plåtskåp med låsbara fack. Det funkar bra stilmässigt med min nya vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar